سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنج شنبه 87 دی 12

 

بسم رب المظلومین

امسال در حالی وارد سال 2009 میلادی همزمان با سال 1430 هجری قمری می شویم که جهان بحرانی ترین دوران تاریخ را سپری می کند. ظلم و جور به نقطه ی اوج خود رسیده و از هر گوشه ای از دنیا صدای ناله مظلومی به گوش می رسد. امسال در محرم و ایام سال نوی میلادی اعراب و مسیحیان به شادی مشغولند و لی عزاداران حسینی در سراسر جهان ، خیمه های عزا و سوگواری سرور و سالار شهیدان را در کنار غمی دیگر بپا می کنند . غمی به بزرگی عالم. آن ها امسال محرم الحرام را در کربلا هستند. آری در کربلا. کربلایی به وسعت جهان. در جهانی که از کربلای حسینی کمتر نیست. کربلایی که شمال و جنوب آن منطبق بر قطبین است و شرق و غرب آن متصل به هم.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ایمان در ساعت 5:33 عصر
  • کلمات کلیدی :

  •  

    دوشنبه 87 دی 9

    مزایای روغن پالم

    روغن درخت ”پالم“ نیز یکی از انواع روغن‌های گیاهی است. با این تفاوت که پالم یک میوه است و از دانه‌های روغنی برای استحصال روغن خبری نیست.

    برای مصرف روغن پالم در ایران برنامه‌های زیادی داریم امروزه برای مصارف روغن در ایران از انواع این محصولات که همگی نباتی هستند استفاده می‌شود. روغن سویا، کوفولا، کلزا، دانه آفتاب‌گردان، پنبه و... انواع روغن‌هائی است که به ایران وارد می‌شود و در مقادیر بالا از کارخانجات به‌صورت بسته‌بندی شده ارائه می‌گردد. ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط ایمان در ساعت 7:47 عصر
  • کلمات کلیدی :

  •  

    <      1   2   3