سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوشنبه 89 اسفند 23

در دنیای پرسرعت و پرمشغله امروز وقـت گـذاشـتـن برای حفظ عادتهای سالم و مناسب غذایی کار دشواری به نظر می‌رسد. غذا خوردن که پیش از این یک اولویتتغذیه مهم محسوب می‌شد، امروزه به موضوعی جنبی تبدیل شده که توجه زیادی به آن نمی‌شود و معمولا در لابه‌لای کارهای روزانه دیگر گنجانده می‌شود. علاوه بر این برخی از عادت‌های غذایی که تصور می‌کنید موجب کاهش وزن می‌شوند.در واقع ممکن است منجر به افزایش وزن شوند. در اینجا در راستای توصیه هایی در جهت سلامت شما دوستان عزیز به برخی از این عادت‌های نادرست تغذیه‌ای اشاره ای داریم که به شرح زیر است : 

1. نخوردن صبحانه

نخوردن صبحانه یک اشتباه بزرگ است. صبحانه سالم نه تنها باعث افزایش انرژی و بازشدن فکر و ذهـن می‌شود، بلکه موجب انتخاب و مصرف مناسب وعده‌های غذایی دیگر در ادامه روز خواهد شد. همچنین خوردن صبحانه ممکن است به شما در مـصرف کمتر کالری در ادامه روز کمک نماید. یک تحقیق دانشگاهی نشان داده که مصرف مقدار کالری مشخص در ابتدای روز اثر سیرکنندگی بیشتری نسبت به مصرف همان مقدار کالری در ساعت‌های دیرتر خواهد داشت که این امر موجب کاهش مجموع کالری مصرفی در روز می‌شود.
ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ایمان در ساعت 4:41 عصر

 

سه شنبه 89 بهمن 26

عدم تحمل لاکتوز به این معناست که انسان غذاهایی را که حاوی لاکتوز می باشد، نمی تواند هضم کند. لاکتوز قنعدم تحمل لاکتوزد موجود در شیر و فرآورده های شیری است.
نوشیدن شیر
آیا باید نگران عدم تحمل لاکتوز بود؟

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ایمان در ساعت 11:37 صبح

 


لیمو ترش به علت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده ای قوی است ،آب لیمو ترش و اسانس آن برای بدن، ذهن وhttp://limotorsh.ir روح بسیار مفید است.

ادامه مطلب...


نوشته شده توسط ایمان در ساعت 5:58 عصر
  • کلمات کلیدی :

  •  


    اثر حفاظتی اسفناج و گوجه فرنگی در مقابل آلودگی هواسبزی‌ها علاوه بر ویتامین‌ها و املاح، حاوی فیبر هستند که اثر حفاظتی در برابر سرطان روده دارد و برای پیشگیری از یبوست نیز مفید است.
     اسفناج و گوجه فرنگی حاوی ویتامین E بوده و در برابر آلودگی هوا اثر حفاظتی دارند.
     ویتامین E برای کارآیی بهتر سایر ویتامین‌ها خصوصاً ویتامین C‌ اهمیت زیادی دارد و اثر آن در جلوگیری از سرطان شناخته شده است.

    ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط ایمان در ساعت 4:39 عصر

     


    http://limotorsh.parsiblog.comهمه ما فکر میکنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان به این سادگی که فکر میکنید نیست بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم
    بهترین راه مصرف میوه این است که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید میوه ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است
    ، اگر میوه ها را به آن صورت بخورید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت بدنتان را با مقدار زیادی انرژی تامین میکنند که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیتهای زندگی میشود.      ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط ایمان در ساعت 10:30 صبح

     

    چهارشنبه 89 دی 1

    سرما خوردید؟http://www.limotorsh.parsiblog.com
    سیر بخورید.
    سرو کله گرفته را با سیر تمیز کنید.

    (یادتان باشد که سیر سطح کلسترول را نیز کاهش می‌دهد)
    سرفه می کنید؟
    فلفل قرمز !!!
    مشابه ماده ای که در شربت سرفه بکار می رود در فلفل قرمز وجود دارد. البته فلفل قرمز را با احتیاط مصرف کنید شاید معده شما را تحریک کند.

    ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط ایمان در ساعت 11:53 صبح

     

    چهارشنبه 89 دی 1

    http://www.limotorsh.parsiblog.comسرتان درد می کند؟
    ماهی بخورید.
    ماهی زیاد مصرف کنید. روغن ماهی به پیش گیری از سردرد کمک می کند.                                            ادامه مطلب...


    نوشته شده توسط ایمان در ساعت 10:48 صبح